marți, 9 mai 2017

Lansarea Albumului The Magic of Silence



Dragi prieteni, evenimentul meu muzical se apropie. Sunt prins in febra pregatirilor, asa cum se intampla de obicei cand au loc evenimente publice. Am emotii, pentru ca vreau ca totul sa iasa perfect. M-am gandit la toate detaliile si sunt implicat in realizarea efectiva a pregatirilor pentru concertul meu de lansare a Albumului The Magic of Silence.

Sunt impartit intre studio, repetitii, sedinte foto si locatia aleasa. Imi doresc sa fie ceva memorabil atat pentru voi, cat si pentru mine. Sunt entuziasmat ca pot sa imi fac auzit stilul muzical si curios sa vad ce impact va avea muzica pe ritmuri de smoothjazz pentru publicul de la noi.

Saxofonul este pentru mine un instrument muzical care ma ajuta sa exprim tandrete si bucurie, tristete si extaz, energie si stil de viata, muzica buna si un anumit stil de viata care presupune rafinament si o minte deschisa spre experiente, un alt fel de a privi lucrurile, mai relaxat si  mai in armonie cu noi insine. Noi oamenii ne simtim intre noi, stim exact ce exista in spatele gesturilor si cuvintelor...va astept sa ma descoperiti prin intermediul sunetelor!

Genul acesta muzical este potrivit pentru audierea in masina, in calatoriile lungi de vacanta, pentru ca transmite o stare lipsita de griji si un sentiment de stare de bine, pentru asteptarile lungi de la semafor in drumul spre birou, pentru crearea unei atmosfere primitoare si de celebrare a sinelui in propriul apartament, pentru crearea unui context muzical  in care bunul gust si confortul predomina.

Pe noul album sunt incluse melodii de smoothjazz pe ritmuri de R&B, cu efect wow. Le gasesc potrivite pentru crearea unor momente  romantice in care va puteti surprinde partenerul sau partenera, la modul cel mai placut posibil. Temele mele  muzicale sunt perfect adaptate evenimentelor de viata, deoarece fundalul muzical suprinde placut si introduce in atmosfera sosirea invitatilor.

Albumul The Magic of Silence este dedicat celebrarii sinelui, starii de implinire si de pace, oamenilor care stiu sa se bucure de viata si de ei insisi, care stiu sa aprecieze muzica buna, de calitate pe ritmuri vibrante.

Ce sa va mai spun? Sunteti deja curiosi? Si eu sunt de reactia voastra, va astept la concertul pe care il voi anunta in curand si astept reactia voastra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu