marți, 21 martie 2017

Muzica nu este ceea ce fac, muzica este ceea ce sunt

Adevarul este ca respir muzica prin toti porii. Nu ma vad facand altceva si nici nu mi-ar place. Ratiunea mea de a trai, vocatia mea se exprima pe ritmul vibrant al muzicii. Sunt un artist si imi place ceea ce sunt, oamenii cu care ma intersectez, evenimentele la care particip, muzica pe care mi-o aleg pentru a exprima ceea ce simt. 

Cand ma las in voia muzicii timpul nu mai are valoare, sunt doar eu, publicul si melodia invaluitoare care ma face sa intru intr-o transa indusa de ritmul care se inalta din adancul sufletului meu. Artistul se naste cu o sensibilitate aparte si eu nu fac exceptie. 

Pentru mine orice intrebare legata de viitor are raspunsuri simple si clare. Nu ma vad in alt context, nu ma vad facand altceva, pentru ca simt ca sunt in momentul potrivit, cantand exact ceea ce ma inspira si imi provoaca o stare de bucurie perpetua. 

Singurul mod in care as putea sa te fac sa intelegi ce ma inspira si ma energizeaza sa cant ore in sir, este sa imi asculti muzica, sa fii cu mine in sala, sa simti acest suvoi de energie, pe care eu o percep sub forma notelor muzicale, cu care pot sa ma joc in voie in functie de starea in care ma aflu.

Nu stiu cum se simt colegii mei de breasla. Eu pot sa iti spun cum ma simt eu. Simt o imensa fericire si tocmai de aceea totul curge intr-o armonie perfecta. 

Nu depun eforturi speciale pentru a atinge maiestria artistica. Cei care m-au cunoscut indeaproape au fost uimiti de usurinta cu care asimilez informatia si o exprim intrand in rezonanta cu ea. De aceea pot spune fara nici o urma de indoiala ca sunt muzica si nu ca fac muzica.

Pregatesc concertul de lansare al viitorului meu album muzical si pe langa faptul ca sunt un perfectionist in privinta modului in care vreau sa arate piesele, mintea mea este ocupata o mare parte din timp cu detaliile legate de locatia viitorului concert si cu aspecte ce tin de rafinamentul detaliilor care sa incante persoanele care ma vor onora la acest concert important pentru mine.

Te tin la curent cu aspecte importante din viata mea, pentru ca un artist care nu impartaseste cu publicul sau, este ca un scriitor fara cititor. Suntem in egala masura importanti, eu pentru ca ofer ceva Universului din a carui maretie ma inspir si tu pentru ca rezonezi cu muzica mea pe care o transpun intr-o maniera atat de personala cantand la instrumentul meu favorit saxofonul de care nu ma despart in calatoriile mele. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu