duminică, 19 martie 2017

Viziunea mea despre Smooth Jazz




Imi place sa interpretez melodii de Smooth Jazz,  ma simt in elementul meu, sunt ca o cascada de energie care se autoalimenteaza pe masura ce muzica este in desfasurare. Ma adresez unui public sensibil si rafinat, care imi impartaseste viziunea si valorile despre frumos si armonie muzicala.

Mesajul muzical al sunetelor in desfasurare este universal, insa interpretarea si variatiile tematice imi apartin si vreau sa cred ca pot aduce o nota de distinctie acestui gen muzical pe piata din Romania.

Pregatesc acorduri pline de prospetime in tonuri fluidice  la primul meu concert de lansare si un album incitant care sa se armonizeze cu spatiile in care el va fi ascultat: in masina in drum spre job, intr-un birou in timpul pauzelor dintre activitati, intr-un spatiu intim special ales, in locatii ambientale, astfel incat acordurile melodiilor mele sa te insoteasca si sa te binedispuna pentru intreaga zi, sau de ce nu sa te introduca intr-o atmosfera plina de romantism si culoare.

Sa ne imaginam ca te afli acum intr-un sezlong, in coltul tau perfect de gradina, sau cufundata comod intr-un fotoliu avand in preajma o persoana draga, sau pur si simplu vrei sa lasi aceste melodii sa se deruleze in surdina dupa o zi obositoare de munca si de responsabilitati.

Acordurile melodiilor te invaluie si te insotesc pe parcursul zilei, pentru ca exista anumite pasaje care te obsedeaza pur si simplu. La baza compozitiilor mele exista multa psihologie si spiritualitate. Muzica buna detensioneaza si activeaza simturile la un nivel mai inalt de vibratie, te conecteaza cu  armonia si gratia divina, te incarca  si iti induce fericire. 

Este sublim sa te poti bucura impreuna cu mine de aceste acorduri, atunci cand intri in rezonanta cu ceea ce vreau eu sa transmit. Stari de spirit, este ceea ce cautam si ceea ce ne motiveaza atunci cand alegem un album, o melodie, un concert.

Pentru un cateva momente bune esti desprins/a de cotidian, suspendat/a in atemporal, nu exista decat bucuria momentului si subtilitatea acordurilor muzicale intense si rascolitoare.

Esti receptorul si beneficiarul imediat al mesajului meu fin si invaluitor. Suntem in armonie si asta se intampla pentru ca ne plac aceleasi acorduri distincte si delicate. 

Bucuria mea cea mai mare este sa vad ca am un public care isi doreste ceea ce eu pot si vreau sa ofer din toata inima, de-a lungul calatoriei mele profesionale. Inspir si ma las inspirat !

Suntem diamante pline de culoare, unele mai constiente, altele mai putin constiente, suntem polivalenti si multidimensionali. Maiestria mea  se vede in actul artistic, in provocarile muzicale, in modul in care imi concep concertele si ma gandesc la modul in care sa te surprind intr-o maniera memorabila.

Lucrez intens la albumul care imi va insoti concertul. Vreau sa fie distinct, diferit de tot ceea ce ai vazut pana acum la noi, sa iti ofer un context si un mesaj la care sa te gandesti multe zile dupa concert, refrene care sa te urmareasca in gand si care sa creeze o conexiune cu muzica mea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu